Outsourca kundservice och andra kontorsnära tjänster
Kostnadseffektivt och kompetenshöjande
Till Voicedesk kan ni outsourca er kundservice eller andra kontorsnära tjänster. Ni kan välja att lägga ut delar av eller hela er verksamhet, upp till 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan – 365 dagar om året. Vi hanterar samtliga nordiska språk samt engelska.
Kontoret finns i soliga Fuengirola i Spanien där vi arbetar snabbt och effektivt för att alltid anpassa oss till era processer och stödja er verksamhet på olika nivåer.
Steg för steg
Vår Outsourcingprocess
Nuläge & Målanalys
Vi startar varje samarbete med en grundläggande nulägesanalys för att få en god inblick i just ert företag, er bransch och ert erbjudande. Utifrån det prioriterar vi vilka områden som är viktigast att förändra eller utveckla, och fokuserar mycket på er framtidsbild.
Design & Genomförande
I denna fas definierar vi strategier, metoder, strukturer och verktyg som skall användas. Vi upprättar handlingsplaner där konkreta kvalitativa resultat och insatser bestäms gemensamt. Därefter startar vi uppdraget med utbildning, träning och onboarding.
AB-Tester & Resultatanalys
Som er proaktiva partner genomför vi alltid A/B tester för att ni som kund enkelt ska kunna få en överskådlig vy av förbättringarna som skett i de relevanta nyckeltalen.
Yrkesområden ni kan outsourca till oss:
Är det dags för en utökning inom Försäljning eller Marknad? Vi hjälper er att hitta rätt talanger.
Söker ni nya medarbetare inom Kontor och Administration? Vi hjälper er att matcha rätt kompetens till er verksamhet.
Söker ni efter ny personal till er IT avdelning och behöver hjälp att rekrytera rätt kompetens? Vi hjälper dig!
Vårt kontor i Fuengirola, Spanien
Stödsystem
Vi vet hur viktigt det är att ha riktigt bra digitala verktyg när man outsourcar en del av sin verksamhet. Vi kan alltid sitta i kundens system, men vi kan även erbjuda marknadens bättre system när det gäller:
Lätta att samarbeta med
Voicedesk är lätta att samarbeta med, innovativa och kommer alltid med nya, goda idéer för effektivisering. Agenterna hanterar professionellt alla frågor och social media, helt enligt vår jordnära tonalitet, och vi upplever en tydlig kvalitetsförbättring i våra kundservice-mål.
Chérie Dahlin, Kundservicechef
Granngården
Processen är väl genomtänkt
Processen är genomtänkt samt mycket väl genomförd och gav bra underlag inför intervjuer hos oss som arbetsgivare. Ni har varit väldigt lyhörd för våra önskemål och har en hög förståelse för kundserviceyrkets utmaningar vilket lett till bra kandidater som väl matchat våra förväntningar.
Jessica Thomé, Kundservicechef
Skruvat / Bythjul