Extern kundtjänst

Outsourcing i Spanien

Voicedesk hjälper er att outsourca kundservice och kontorsnära tjänster. Med oss kan ni bli mer kostnadseffektiva och spara upp till 50% jämfört med om ni utför arbetet själva.

Kundservice – Support – Innesäljare – Orderhantering – Administration

Outsourca kundservice och andra kontorsnära tjänster

Kostnadseffektivt och kompetenshöjande

Till Voicedesk kan ni outsourca er kundservice eller andra kontorsnära tjänster.  Ni kan välja att lägga ut delar av eller hela er verksamhet, upp till 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan – 365 dagar om året. Vi hanterar samtliga nordiska språk samt engelska.

Kontoret finns i soliga Fuengirola i Spanien där vi arbetar snabbt och effektivt för att alltid anpassa oss till era processer och stödja er verksamhet på olika nivåer.

 

Voicedesk satsar extra på:

  • En arbetsmetodik där dokumentation och förbättringsarbete är några av våra viktigaste byggstenar
  • Kostnadseffektivisering – Ökad lönsamhet
  • Flera språk under samma tak
  • 24/7 – 365 dagar om året
  • Vi är en partner som satsar på hög trivselfaktor på kontoret
  • Dedikerade agenter till fasta priser
  • Den senaste tekniken inom stödsystem, exempelvis ärendehanteringssystem, CRM system, Sales Intelligence system m.m

Steg för steg

Vår Outsourcingprocess

ikon

Nuläge & Målanalys

Vi startar varje samarbete med en grundläggande nulägesanalys för att få en god inblick i just ert företag, er bransch och ert erbjudande. Utifrån det prioriterar vi vilka områden som är viktigast att förändra eller utveckla, och fokuserar mycket på er framtidsbild.

ikon

Design & Genomförande

I denna fas definierar vi strategier, metoder, strukturer och verktyg som skall användas. Vi upprättar handlingsplaner där konkreta kvalitativa resultat och insatser bestäms gemensamt. Därefter startar vi uppdraget med utbildning, träning och onboarding.

ikon

AB-Tester & Resultatanalys

Som er proaktiva partner genomför vi alltid A/B tester för att ni som kund enkelt ska kunna få en överskådlig vy av förbättringarna som skett i de relevanta nyckeltalen.

Yrkesområden ni kan outsourca till oss:

Är det dags för en utökning inom Försäljning eller Marknad? Vi hjälper er att hitta rätt talanger.

Söker ni nya medarbetare inom Kontor och Administration? Vi hjälper er att matcha rätt kompetens till er verksamhet.

Söker ni efter ny personal till er IT avdelning och behöver hjälp att rekrytera rätt kompetens? Vi hjälper dig!

Vår rekryteringsprocess

På Voicedesk har vi ett kompetent rekryteringsteam som är dedikerade till att matcha era krav och behov med kandidater som inte bara har rätt kunskap och kompetens, utan även passar in i er företagskultur. Med vår långvariga erfarenhet och expertis är vi era pålitliga partners för att säkerställa att ni rekryterar rätt person för rätt position.

Vårt kontor i Fuengirola, Spanien

Stödsystem

Vi vet hur viktigt det är att ha riktigt bra digitala verktyg när man outsourcar en del av sin verksamhet. Vi kan alltid sitta i kundens system, men vi kan även erbjuda marknadens bättre system när det gäller:

Så är det att jobba hos oss

Jag har arbetat på Voicedesk sedan 2021. Älskar enkelheten med Spanien och trivs väldigt bra på kontoret tillsammans med mina medarbetare och chefer.

Magnus Nilsson
Kundservice – Mekonomen

Ett urval av våra kunder

Kom igång

Låt oss berätta mer hur vi kan hjälpa er

Kontakta oss så berättar vi mer.

Bli kontaktad av oss

Låt oss berätta mer om hur vi kan hjälpa er.

Obligatoriskt