Outsourcing support - Steg för steg
Vår Outsourcingprocess
Nuläge & Målanalys
Vi startar varje samarbete med en grundläggande nulägesanalys för att få en god inblick i just ert företag, er bransch och ert erbjudande. Utifrån det prioriterar vi vilka områden som är viktigast att förändra eller utveckla, och fokuserar mycket på er framtidsbild.
Design & Genomförande
I denna fas definierar vi strategier, metoder, strukturer och verktyg som skall användas. Vi upprättar handlingsplaner där konkreta kvalitativa resultat och insatser bestäms gemensamt. Därefter startar vi uppdraget med utbildning, träning och onboarding.
AB-Tester & Resultatanalys
Som er proaktiva partner genomför vi alltid A/B tester för att ni som kund enkelt ska kunna få en överskådlig vy av förbättringarna som skett i de relevanta nyckeltalen.
Stödsystem
Vi vet hur viktigt det är att ha riktigt bra digitala verktyg när man outsourcar en del av sin verksamhet. Vi kan alltid sitta i kundens system men vi kan även erbjuda marknadens bättre system när det gäller:
Nulägesanalys
Dag 1 - Nuläge & Mål
Dag 2 – Designfas
Genomförande
AB – test / resultat analys
Vad vi gjort i stora drag:
Kommentar ifrån kunden:
Mycket nöjd! Ni förstod verkligen vad vi letade efter och har hittat helt rätt personer för uppdraget. Jag tycker era processer går snabbt, smidigt, strukturerat och professionellt.
Lätta att samarbeta med
Voicedesk är lätta att samarbeta med, innovativa och kommer alltid med nya, goda idéer för effektivisering. Agenterna hanterar professionellt alla frågor och social media, helt enligt vår jordnära tonalitet, och vi upplever en tydlig kvalitetsförbättring i våra kundservice-mål.
Chérie Dahlin
Kundservicechef Granngården AB
Mycket nöjd!
Mycket nöjd! Ni förstod verkligen vad vi letade efter och har hittat helt rätt personer för uppdraget. Ni har rekryterat en fantastiskt arbetsgrupp! Jag tycker att era processer går snabbt, smidigt, strukturerat och professionellt.
Ingela Ekberg
Produktionschef Promeister / Mekonomen
Processen är väl genomtänkt
Processen är väl genomtänkt samt mycket väl genomförd och gav bra underlag inför intervjuer hos oss som arbetsgivare. Ni har varit väldigt lyhörd för våra önskemål och har en hög förståelse för kundserviceyrkets utmaningar vilket lett till bra kandidater som väl matchat våra förväntningar.
Jessica Thomé
Kundservicechef Skruvat /Bythjul