Outsourcad kundservice & kontorsnära tjänster

Om Voicedesk

Voicedesk kan hjälpa er med outsourcad kundservice och andra kontorsnära tjänster, samt rekrytering och bemanning. Vi arbetar med Human Resources och är experter på att hjälpa våra kunder att hitta talangfulla medarbetare till sin verksamhet.

Outsourcad support & kontorsnära tjänster

Rätt talanger på rätt plats bygger framgångsrika företag.

Vi tillämpar en kompetensbaserad rekryteringsprocess för såväl bemanning som outsourcing.

Hur är det att arbeta på Voicedesk?

Anna Enström

Magnus Nilsson

Outsourcad support & kontorsnära tjänster

Våra värderingar och kultur

Voicedesk består av ett sammansvetsat, passionerat team med olika erfarenheter och bakgrunder. Vi präglas av innovation och tror på mångfald och engagemang, ansvar och frihet!

Vi drivs av att jobba med människor och att hitta potential på arbetsmarknaden för att matcha talanger med rätt företag – oavsett om det gäller en rekrytering, bemanning eller outsourcing.

Vi tror på fördomsfri rekrytering där fokus ligger på kandidaternas kompetens och potential!

Vi ser positivt på den digitala utvecklingen som sker i vårt samhälle och drivs av att utmana marknaden med våra kundanpassade lösningar.

Vi är stolta över vår kandidatupplevelse där vi stärker både vårt egna och våra kunders Employer Branding genom att ta hand om vårt värdefulla nätverk.

Hos oss är det viktigt att alla trivs och att det ska vara kul att gå till jobbet. Som rekryterare vet vi hur viktigt det är att ha en trivsam arbetsmiljö där alla är hörda och får chansen att utvecklas. Därav fokuserar vi mycket på teambuilding och events inom Voicedesk team.

Outsourcad support & kontorsnära tjänster

Lösningar

Vi tillhandahåller lösningar inom outsourcing av kundservice, ärendehantering, rekrytering och outsourcing av administrativa uppgifter. Vi kan hjälpa er att bli mer kostnadseffektiva och samtidigt hålla hög kvalitet. Vår LEAN arbetsmetodik utvecklar konstant vår verksamhet samt att vi är Certifierade rekryterare enligt DNV-GL.

Sedan 2020 har vi även ett call-center i Spanien från vilket vi kan leverera nordisk kundservice. Vi är mycket flexibla och har lösningar som passar både mindre och större företag. Våra tjänster anpassas helt och hållet efter kundens behov. Med vår assistans kan kunden fokusera på sin kärnverksamhet och vara trygg i vetskapen om att företaget representeras på ett professionellt sätt.

Voicedesk präglas av innovation där inget problem är för litet och inget behov är för stort, vi arbetar proaktivt med våra kunder genom struktur, dokumentation och transparens.

160%

Effektivitet

50%

Högre NKI

45 st

Anställda

2020

Födelseår

Möt våra nyckelpersoner på Voicedesk

Ronald
Hover imag

Roland Sandström
Voicedesks visionära ledare

Sipel Tovi
Hover imag

Sipel Tovi
Voicedesks expert på människor

Stephanie Gylleneiden
Hover imag

Stephanie Gylleneiden
Voicedesks rekryterings- och försäljningsproffs

vanessa

Vanessa Mulde
Voicedesks sekreterare

maria

Maria Otero
Voicedeks löneadministratör

Så är det att jobba hos oss

Jag trivs jättebra på Voicedesk, jag har fått möjligheter att utvecklas och är en del av ett härligt team!

Bianca Göransson
Kundservice – Mekonomen

Trygg Kundkontakt är en märkning för etiska kundkontakter i syfte att vägleda både konsumenter och kunder till företag som erbjuder seriös försäljning och kundservice via telefon och digitala kanaler.

Ett urval av våra kunder

Kom igång

Låt oss berätta mer hur vi kan hjälpa er

Kontakta oss så berättar vi mer.

Bli kontaktad av oss

Låt oss berätta mer om hur vi kan hjälpa er.

Obligatoriskt