Ärendehanteringssystem
Kundkommunikation samlat på en plats
Om ditt företag erbjuder kundservice och börjat växa och behöver skala upp delar av er i verksamhet kan företagets kundservice spela en viktig roll. I takt med att beställningsordrarna ökar desto fler ärenden behöver kundserviceteamet hantera då det
automatiskt uppstår flera kundförfrågningar, returer och reklamationer. Att kunna ta hand om olika ärenden, frågor och hjälpa era kunder på bästa sätt när de vill komma i kontakt med ditt företag kan vara helt avgörande för om kunderna rekommenderar er till andra och om de fortsätter att handla av er.
Upptäck varför ett effektivt ärendehanteringssystem är avgörande för din kundtjänst. Det kommer att förbättra er kundnöjdhet, effektivitet och teamets produktivitet. Så oavsett om ditt företag saknar ett ärendehanteringssystem idag eller ni redan har ett är det värt att se över alternativ.
Ärendehanteringssystem
Fördelar:
Vad menas med ärendehanteringssystem?
Fördelar med ett ärendehanteringssystem:
Vikten av att ha ett effektivt ärendehanteringssystem i din kundtjänst
Vanligaste ärendehanteringssystem i kundtjänst
Hur kommer AI att påverka ärendehanteringen i företag med kundservice
Så kan man integrera AI inom kundservice: En väg till förbättring
Boka en demo
Referensfilm, Stadium
Referensfilm, Förlagssystem
Lätta att samarbeta med
Voicedesk är lätta att samarbeta med, innovativa och kommer alltid med nya, goda idéer för effektivisering. Agenterna hanterar professionellt alla frågor och social media, helt enligt vår jordnära tonalitet, och vi upplever en tydlig kvalitetsförbättring i våra kundservice-mål.
Chérie Dahlin
Kundservicechef Granngården AB
Processen är väl genomtänkt
Processen är väl genomtänkt samt mycket väl genomförd och gav bra underlag inför intervjuer hos oss som arbetsgivare. Ni har varit väldigt lyhörd för våra önskemål och har en hög förståelse för kundserviceyrkets utmaningar vilket lett till bra kandidater som väl matchat våra förväntningar.
Jessica Thomé
Kundservicechef Skruvat /Bythjul