Bemanning

Bemanning

Vi hjälper dig täcka upp vid både akuta och mer långsiktiga personalbehov.

Voicedesk ser till att ni har rätt person på rätt plats när behovet uppstår och tar fullt arbetsgivaransvar. Blir ditt behov mer långvarigt kan du när som helst rekrytera över medarbetaren.

De flesta företag behöver någon gång extra personal under en begränsad period. Tillskott vid en föräldraledighet, ersätta för en sjukfrånvaro eller extra tryck vid produktionstoppar.
Det kan även röra sig om specialistkompetens för ett projekt.

Vi hjälper både stora och små företag med skräddarsydda lösningar.

Hyr först, rekrytera sen

Fungerar precis så som det låter – du hyr in en konsult under en överenskommen tid med målsättningen att rekrytera över personen vid den avtalade hyrestidens slut. Vi tar hela risken och står som arbetsgivare under perioden, trivs både du och din medarbetare är det möjligt att rekrytera över personen och ta över arbetsgivaransvar om så önskas.

Slipp oväntade kostnader

En av många fördelar med bemanning är kostnadseffektiviteten. Du betalar enbart för de faktiska arbetstimmar du är i behov av.
Det är också den mest flexibla och effektiva resursbesparingen eftersom bemanning sker vid behov – under en arbetstopp eller en sommar.

Ett bra alternativ för arbetsgivare som vill hålla nere de fasta kostnaderna.

Bemanning via Voicedesk blir ett tryggt och effektivt sätt för er att lösa era personalbehov.

Tack vare vår erfarenhet och arbetsmetodik så kan du räkna med att ha din personal på plats när du behöver det som mest. Ni är varmt välkomna att höra av er till oss ifall ni har funderingar kring hur ett upplägg kan komma att se ut.

Vi hjälper dig att bemanna tjänster inom en rad olika kompetensområden.

Är det dags för en utökning inom Försäljning eller Marknad?

Söker ni efter ny personal till er IT avdelning och behöver hjälp med rekryteringen?

Vi kan hjälpa er hitta rätt kompetens inom Teknik och Mekanik!

Söker ni nya medarbetare inom Kontor och Administration? Vi hjälper er!

fem

Lätta att samarbeta med

Voicedesk är lätta att samarbeta med, innovativa och kommer alltid med nya, goda idéer för effektivisering. Agenterna hanterar professionellt alla frågor och social media, helt enligt vår jordnära tonalitet, och vi upplever en tydlig kvalitetsförbättring i våra kundservice-mål.

Chérie Dahlin
Kundservicechef Granngården AB

fem

Mycket nöjd!

Mycket nöjd! Ni förstod verkligen vad vi letade efter och har hittat helt rätt personer för uppdraget. Ni har rekryterat en fantastiskt arbetsgrupp! Jag tycker att era processer går snabbt, smidigt, strukturerat och professionellt.

Ingela Ekberg
Produktionschef Promeister / Mekonomen

recension

Processen är väl genomtänkt

Processen är väl genomtänkt samt mycket väl genomförd och gav bra underlag inför intervjuer hos oss som arbetsgivare. Ni har varit väldigt lyhörd för våra önskemål och har en hög förståelse för kundserviceyrkets utmaningar vilket lett till bra kandidater som väl matchat våra förväntningar.

Jessica Thomé
Kundservicechef Skruvat /Bythjul

Så är det att jobba hos oss

Jag har arbetat på Voicedesk sedan 2021. Älskar enkelheten med Spanien och trivs väldigt bra på kontoret tillsammans med mina medarbetare och chefer.

Magnus Nilsson
Kundservice – Mekonomen

Ett urval av våra kunder

Kom igång

Låt oss berätta mer hur vi kan hjälpa er

Kontakta oss så berättar vi mer.

Bli kontaktad av oss

Låt oss berätta mer om hur vi kan hjälpa er.

Obligatoriskt